Welkom bij Stichting Balans

Stichting Balans is de welzijnsorganisatie voor Soest en Soesterberg. Zij organiseert onder meer allerlei activiteiten voor jong en oud en ondersteunt bewonersinitiatieven. Stichting Balans stimuleert mensen gebruik te maken van hun mogelijkheden en helpt sociale vaardigheden te ontwikkelen. Zo levert Balans een bijdrage aan een sociaal leefklimaat waarin iedereen prettig kan wonen, werken en spelen. Balans geeft hierbij extra aandacht aan de inwoners die minder goed in staat zijn om dit zelf te realiseren. Lees verder

Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Meldt u zich dan aan......

Nieuwe stallen bij Balans, kinderboerderij De Veenweide

Kinderboerderij De Veenweide is de trotse eigenaar van twee vernieuwde stallen. Met dank aan Stichting Van Leur-Blase die hiervoor een donatie beschikbaar heeft gesteld van € 10.000,-.

De nieuwe stallen zijn op donderdag 9 oktober feestelijk geopend, met de hulp van een groep kinderen. Zij mochten de stal vullen met stro waarna de geiten de nieuwe stal voor het eerst in gebruik konden nemen.

Kinderboerderij De Veenweide is erg blij met deze gift en wil hiervoor de stichting Van Leur-Blase bedanken.

Van links naar rechts
B. Hiestand adjunct directeur Stichting Balans, dhr. Van Wageningen voorzitter Stichting van Leur-Blase, L. van Scheijndel, educatief medewerker Stichting Balans, Mevrouw van Wageningen, B. Miltenburg, dierverzorger Stichting Balans.

Stichting Balans | Postbus 250 | 3760 AG Soest | telefoon: 035 609 92 55