Welkom bij Stichting Balans

Stichting Balans is de welzijnsorganisatie voor Soest en Soesterberg. Zij organiseert onder meer allerlei activiteiten voor jong en oud en ondersteunt bewonersinitiatieven. Stichting Balans stimuleert mensen gebruik te maken van hun mogelijkheden en helpt sociale vaardigheden te ontwikkelen. Zo levert Balans een bijdrage aan een sociaal leefklimaat waarin iedereen prettig kan wonen, werken en spelen. Balans geeft hierbij extra aandacht aan de inwoners die minder goed in staat zijn om dit zelf te realiseren. Lees verder

Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Meldt u zich dan aan......

Balans, kinderboerderij De Veenweide zoekt vrijwilligers voor het weekend

Balans, kinderboerderij De Veenweide wil graag elke zondag open in de zomerperiode, maar hiervoor is uw hulp nodig.

De kinderboerderij is een prachtige plek in Soest waar kinderen dagelijks welkom zijn om meer te leren over dieren, natuur en milieu. Daarnaast is de kinderboerderij ook een mooie plek om dieren te bewonderen en van de speeltuin te genieten.

Balans, kinderboerderij De Veenweide zoekt mensen die de kinderboerderij in het weekend willen ondersteunen met de openstelling als vrijwilliger. Samen met een andere vrijwilliger of beroepskracht zorg je ervoor dat bezoekers het naar hun zin hebben en dat de dieren worden gevoerd. Een beschikbaarheid van minimaal één zondag (12.00 - 16.00 uur) per twee maanden is gewenst.

Voor meer informatie en om u aan te melden kunt u terecht bij mevrouw L. van Scheijndel, bereikbaar via telefoonnummer 06-16133378 of mail naar veenweide@stichtingbalans.nl.

30-04-2014 | Buurtrestaurant de Eng
04-05-2014 | Buurtrestaurant Soesterberg