Sporten

Kickboksen
dinsdag (16.30-17.30 uur) Sporthal Beukendal
donderdag (18.00-19.00 uur) Sporthal Smitsveen
Een leuke sportles waarin je de basis van kickboksen leert van Anil, een kickbokser op hoog niveau. Discipline, gekoppeld aan een speelse en gevarieerde manier van kickbokstraining, zorgt ervoor dat de kinderen in Soest op allerlei manieren gestimuleerd worden. Voor motoriek, zelfvertrouwen, de ontwikkeling van coördinatievermogen, de opbouw van conditie en de oog/hand coördinatie, is kickboksen een heel geschikte sport. Tijdens de trainingen van kickboksen voor de jeugd is hard contact op het hoofd niet toegestaan. Alle lessen worden gegeven door een gediplomeerde kickboksdocent Anil Cabri.

Karate
donderdagavond (18.00-19.00 en 19.00-20.00 uur)
De Plantage, Smitsweg 311 in Soest.
Karate is een sport voor de zelfverdediging waarbij vooral persoonlijke groei belangrijk is. Karate is een combinatie van techniek, uithoudingsvermogen en concentratie, waarbij discipline en vooral respect voor de ander voorop staat. Maar bovenal is karate heel leuk om te doen. De karateles (voor jeugd vanaf 6 jaar) wordt gegeven door Dragan. Hij is een gemotiveerde trainer met veel ervaring op het gebied van karate.

Zaalvoetbal
Heb je zin om een balletje te trappen, dan ben je welkom! Lijkt het je leuk? Kom gerust een keer kijken en meedoen!

donderdag (17.00-18.00 uur)
Gymzaal Smitsweg, Smitsweg 44 in Soest
Voor jeugd tot 12 jaar

vrijdagavond (20.30-22.00 uur)
Gymzaal Smitsweg, Smitsweg 44 in Soest.
Voor jeugd vanaf 12

Kijk voor actuele informatie bij de Agenda.

Jochem Janssen, 06-10320971, j.janssen@stichtingbalans.nl