Vrienden van De Veenweide

In 2017 zijn we een traject gestart om van De Veenweide het duurzame educatieve centrum van Soest te maken. We willen ondermeer een educatief pad aanleggen, de Hügeltuin bekender en toegankelijker maken en nieuwe duurzame speeltoestellen plaatsen. Om dit te realiseren zoeken we samenwerking met bedrijven, gemeente en partners voor praktische, maar ook voor financiële steun.
Regelmatig krijgen we ook verzoeken van bezoekers, bedrijven of instellingen die bij willen dragen. Om de mogelijkheden hiervoor te vergroten en om de bijdrages zo concreet mogelijk te laten zijn sparen we steeds voor iets specifieks. Momenteel is dat een rolstoeldraaimolen, waar kinderen met of zonder rolstoel samen op kunnen spelen.

Stichting Balans heeft de ANBI-status, giften zijn aftrekbaar zijn voor de belasting. Wilt u graag een lokaal doel steunen en hebt u hart voor de kinderboerderij? Steun ons dan met een eenmalige gift of periodieke overschrijving op NL32RABO0302256717 o.v.v. ‘vrienden van de veenweide’.