Stagiaires gezocht

Stichting Balans is een erkend stage bedrijf. Wij hebben regelmatig stageplaatsen voor MBO en HBO studenten.

Stagiaires gezocht voor Kinderboerderij De Veenweide
Ben jij een student met interesse voor dier, natuur en milieu en op zoek naar een stageplaats? Balans, Kinderboerderij De Veenweide te Soest is op zoek naar enthousiaste stagiaires (MBO en HBO) die ons kunnen ondersteunen in de dierverzorging en met het ontwerpen en uitvoeren van educatieve activiteiten.

Opleidingen met mogelijkheden voor een stage (ook andere opleidingen bieden wellicht aansluiting):

• MBO dierverzorging, diermanagement
  • Hogeschool Van Hall Larenstein “Diermanagement”.
  • STOAS - educatie en kennismanagement groene sector (studierichting Groen, Zorg en Onderwijs; Natuur & Communicatie; Recreatie & Gezelschapsdieren; Tuin & Landschap).
  • PABO afstudeerrichting NME.
  • Lerarenopleiding Biologie - studiepunten voor lesbevoegdheid (eerste 2 jaar), vrije studiepunten.

Interesse? Neem contact op met Lisanka van Scheijndel, 06-16133378, l.vanscheijndel@stichtingbalans.nl

Stagiaires gezocht voor het Team Jeugd
Volg je een opleiding op HBO of MBO niveau, dan bieden wij je de volgende stageplaatsen aan:

• Stagiaire Social Work - begeleiden van jongeren binnen de huiswerbegeleiding.
    De huiswerkbegeleiding is een activiteit van Stichting Balans voor jongeren die moeite hebben met huiswerk en zelfwerkzaamheid, gekoppeld aan het volgen van voorgezet onderwijs. Balans gaat wekelijks huiswerkbegeleiding organiseren voor leerlingen in het voortgezet onderwijs die ondersteuning nodig hebben bij het leren en het maken van huiswerk.
  • Stagiaire Social Work (HBO) gezocht voor 8 uur per week voor de speelochtenden Soest op dinsdag. Takenpakket: op dinsdagochtend speelochtend voor ouders met kinderen van 0-4 jaar, op dinsdagmiddag Activiteiten Club Soest.
  • Stagiaire MBO Sport niveau 3-4: op vrijdagmiddag van sept t/m juni (4 tot 6 uur per week).

Stuur een e-mail naar: jeugd@stichtingbalans.nl, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op!