Creatief Atelier

Iedere dinsdagavond is het een gezellige drukte in De Plantage in Smitsveen. Op die avond is het creatief atelier open.
Vrouwen met diverse culturele achtergronden komen hier samen om kleding te maken of te verstellen, te leren breien of haken. Andere creatieve uitspattingen mogen natuurlijk ook.

Er zijn ook gezamenlijk projecten waaraan gewerkt wordt. Zo zijn er onlangs 33 mutsjes opgestuurd naar Malawi voor de zieke kinderen daar. Deze mutsjes zijn gebreid door de deelnemers van het atelier. Nu wordt er hard gewerkt aan het maken van stoffen tasjes voor Stichting Breiboezem. Welke vervolgproject er hierna gaat komen is nog onbekend. Ideëen zijn welkom.

Het atelier is elke dinsdagavond van 19.30 tot 21.00 uur in de benedenruimte in De Plantage. Toegankelijk via het schuine pad naar beneden voor De Plantage.

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Odile Bekkering, 06-12989083. o.bekkering@stichtingbalans.nl