Nederlandse taalles

De Nederlandse taal leren of je niveau van de Nederlandse taal verhogen, dat kan bij Stichting Balans. Vrijwilligers zetten zich in om anderen te helpen de Nederlandse taal te leren. Centraal in de cursussen staat het verkrijgen van een goede basis van de Nederlandse taal en cultuur die nodig is om optimaal te kunnen participeren in de Nederlandse samenleving.

Er is een beginnerscursus voor mensen die nog geen of nauwelijks kennis hebben van de Nederlandse taal. En er zijn cursussen voor mensen die al enige kennis bezitten van het Nederlands: voor halfgevorderden en voor gevorderden.

Data en locaties
Stichting Balans heeft verschillende locaties beschikbaar in Soest en Soesterberg: De Plantage, Steunpunt De Eng en in Soesterberg Dorpshuis De Linde. Kijk bij Contact voor de adresgegevens.
Er worden van maandag tot en met vrijdag verschillende cursussen gegeven (tijdens de schoolvakanties zijn er geen lessen).

Kijk in onze Agenda voor een actueel overzicht. U kunt ook een algemeen overzicht met lestijden en locaties downloaden.

€ 40,- per jaar of € 25,- per halfjaar (vanaf januari).