Balans Kinderboerderij De Veenweide

Bij Balans kinderboerderij De Veenweide valt heel wat te beleven! Balans Kinderboerderij De Veenweide ligt al ruim 40 jaar aan het Vedelaarpad midden in de wijk Overhees. Het is een prachtige locatie waar kinderen (tot en met 12 jaar) en hun ouders/verzorgers kunnen genieten van de dieren, de speeltuin en educatieve activiteiten. En natuurlijk kun je er wat drinken, in de koffiekamer of als het mooi weer is buiten op het terras.

We hebben het afgelopen jaar hard gewerkt om de Kinderboerderij nog leuker te maken! Er zijn twee nieuwe speeltoestellen geplaatst, er is een proeftuin “Proef (de) Tuin” aangelegd (iedereen welkom is om te komen proeven) en we zijn bezig met het aanleggen van een educatief pad. Kinderen kunnen dagelijks komen helpen met het voeren van dieren en we organiseren door het jaar heen diverse activiteiten. Kijk voor het actuele overzicht van de activiteiten van de kinderboerderij in de Agenda.

Ben je op zoek naar vrijwilligerswerk of zoek je een stageplaats? Wij komen graag met je in contact!

Balans Team Veenweide, veenweide@stichtingbalans.nl
Angela Muis 06-26138666 a.muis@stichtingbalans.nl
Lisanka van Scheijndel 06-16133378 l.vanscheijndel@stichtingbalans.nl
Martijn Lammers 06-10978995 m.lammers@stichtingbalans.nl
Rebecca Middelman 06-12445650 r.middelman@stichtingbalans.nl

NB
De meeste ruimtes zijn toegankelijk voor rolstoelen. De kinderboerderij heeft nog geen invalidentoilet.
De kinderboerderij is helaas niet toegankelijk voor honden.