Bewoners Veenbesstraat maken kennis met de Huiskamer Smitsveen

Nog niet iedereen in Smitsveen is bekend met de Huiskamer Smitsveen, tijd voor actie. Odile Bekkering, sociaal makelaar bij Balans, heeft bewoners van de Veenbesstraat uitgenodigd voor een lunch in de Huiskamer in de Plantage. Daar kwamen zo’n 14 bewoners op af. Ze genoten van heerlijke gerechten gemaakt door vrijwilligers Wesem, Randa en Marwa, die uitleg gaven over de gerechten en Odile vertelde over de activiteiten die in de Plantage worden georganiseerd.

De lunch werd afgesloten met een kopje koffie/thee en een heerlijk stuk taart, gemaakt door Randa.

Het was een geslaagde ontmoeting die hopelijk leidt tot meer deelnemers aan activiteiten die inwoners van de wijk samen met Balans organiseert: internationaal eetbuffet, lunch en ontbijt in de huiskamer, creatief atelier, enz. Inwoners van de wijk zijn van harte uitgenodigd om zelf activiteiten te ontwikkelen. Balans ondersteunt ze daar graag bij. Neem voor meer informatie contact op met Odile Bekkering, 06-12989083, o.bekkering@stichtingbalans.nl

naar het overzicht