Jubilarissen in het zonnetje gezet!

Hans Koudijs, 'Serieus met een knipoog', is een ontzettend betrokken en loyale vrijwilliger. Al jaren bemand Hans (voornamelijk met Arjan Dolman)  de EHBO-post, wat de organisatie van het Huttenbouwdorp een zeer veilig gevoel geeft. De rust en kalmte en manier van handelen is bij Hans in zeer goede handen en buitengewoon professioneel. Hans ontzorgt door met ons mee te denken en  voorafgaand aan het Huttenbouwdorp te zorgen dat de EHBO koffer weer up to date  is. Wat Hans mede zo bijzonder maakt is zijn oog voor detail voor kinderen die de EHBO-post bezoeken. Soms zijn het echt pechvogels en wellicht wat onhandig, soms is het manier van een kind om wat extra aandacht te ontvangen. Hans vervult alle taken met verve en betrekt de organisatie bij beslissingen wanneer dit nodig is.

Torpekai Sabawun is al zolang vrijwilliger! Zelfs voor onze (organisatoren: Marieke Pothoven en Jochem Janssen) eerste keer in 2007 was ze er al bij. Torpekai is voor heel Balans een zeer gewaardeerde vrijwilliger met een heel warme persoonlijkheid. Al zo lang wij ons kunnen herinneren is Torpekai van de partij met haar kinderen. Torpekai is een harde werker en liefdevol naar iedereen in haar omgeving en denkt eerst aan anderen voordat ze aan zichzelf denkt. Een vrouw met haar hart zeker op goede plek en we zijn dankbaar dat ze ons al zolang helpt.

naar het overzicht