Nieuwe educatieve speeltoestellen

De directeur van Stichting Balans (Jan Buijze) nodigt u van harte uit om op dinsdag 21 mei aanwezig te zijn bij de opening van onze nieuwe educatieve speeltoestellen. Deze worden door het Carel Nengerman Fonds geschonken aan Stichting Balans. De burgemeester van Soest (Rob Metz) zal hierbij namens de inwoners van Soest ook een bijdrage leveren. Het gaat om een rolstoeldraaimolen, een vlonder met fonteinfietsen en een buitenkeuken met waterpomp.

Op de Veenweide zijn we op dit moment druk bezig met de voorbereidingen, klik hier om een impressie te krijgen van al het werk dat al is verzet!

16.00 uur Speech van burgemeester Rob Metz
16.10 uur Jan Buijze: Visie op Veenweide
16.20 uur Uitleg en doel van de speeltoestellen door directeur Ontwerpbureau Fix (Claudia van Riet)
16.25 uur Overdracht speeltoestellen door het bestuur Carel Nengerman Fonds
16.35 uur Officiële openingshandeling

Veenweide, kinderboerderij en duurzaam educatief centrum is een plek waar we kinderen en andere betrokkenen graag in aanraking brengen met de natuur. Een plek waar we hen na laten denken over een duurzamer leven en waar we hen hierover iets willen leren. Veenweide is bovenal een leuke plek om buiten te zijn en plezier te beleven!

Neem voor meer informatie contact op met Johan van den Deijssel, projectleider, 06-10320961.

naar het overzicht