Maatregelen Stichting Balans tegen verspreiding coronavirus

Ook Stichting Balans heeft maatregelen getroffen om de verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Voor alle maatregelen volgen we de richtlijnen van het RIVM en de Rijksoverheid.

Onze locaties gaan beperkt weer open!
We zijn druk bezig met voorbereidingen om te kijken hoe activiteiten vanaf 1 juni weer opgestart kunnen worden, vanzelfsprekend met in achtneming van de coronamaatregelen. De locatie jongerenwerk Nijverheidsweg is gestart met 1 op 1 coaching en biedt beperkt weer huiswerkbegeleiding aan. U kunt bij Buro Vrijwilligerswerk op afspraak terecht. Er worden buiten weer sport- en spelactiviteiten voor kinderen in Soest en Soesterberg aangeboden. Een aantal taalvrijwilligers blijft taalles geven op afstand, maar er starten vanaf juni ook weer een aantal taallessen in De Plantage. Kinderboerderij Veenweide gaat vanaf dinsdag 26 mei weer beperkt open, klik hier voor de aangepaste openingstijden.

Wij zijn bereikbaar
De medewekers van Balans zijn bereikbaar, klik hier voor hun contactgegevens.

Klik voor uitgebreidere informatie over de activiteiten per team op:

Vragen, opmerkingen, tips
Heb je vragen, opmerkingen en tips neem dan contact op met je contactpersoon bij Stichting Balans of stuur een e-mail naar info@stichtinbalans.nl

Wij zijn heel blij met alle vrijwilligers en collega's en die nog steeds actief zijn bij Balans, online en om de dieren op Veenweide te verzorgen! Het is hartverwarmend om te zien dat vrijwilligers en collega's ook klaarstaan voor mensen die hulp of een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Houd voor aanpassingen van deze maatregelen en onze activiteiten onze website en de Balans facebookpagina in de gaten!