Huiskamer Smitsveen

Elkaar tegenkomen en samen dingen doen. Zo wordt de Huiskamer Smitsveen van iedereen in de wijk!

Woon je in de wijk Smitsveen? Wil je een activiteit organiseren voor en met wijkbewoners? Dat kan in de Huiskamer Smitsveen, hier ontmoet je buurtbewoners!

Heb je een idee voor een activiteit, bijvoorbeeld een workshop, een lezing, een themamiddag, een creatieve middag, een hobby waar je graag anderen mee kennis laat maken, wil je een maaltijd organiseren met buurtbewoners, etc.? Zoek je daarvoor ruimte en ondersteuning? De actieve bewoners en medewerkers van Stichting Balans helpen je daar graag bij!

De Huiskamer Smitsveen is gerealiseerd door de gemeente Soest en Stichting Balans op verzoek van een groep actieve bewoners. De actieve bewoners hebben gezorgd voor de inrichting, organiseren activiteiten en stimuleren het gebruik van de Huiskamer Smitsveen.

Huidige activiteiten
Dinsdag
12.00-14.00 uur Lunch
Donderdag