Nederlandse taalles

De Nederlandse taal leren of je niveau van de Nederlandse taal verhogen, dat kan bij Stichting Balans. Vrijwilligers zetten zich in om anderen te helpen de Nederlandse taal te leren. Centraal in de cursussen staat het verkrijgen van een goede basis van de Nederlandse taal en cultuur die nodig is om optimaal te kunnen participeren in de Nederlandse samenleving.

Er is een beginnerscursus voor mensen die nog geen of nauwelijks kennis hebben van de Nederlandse taal. En er zijn cursussen voor mensen die al enige kennis bezitten van het Nederlands: voor halfgevorderden en voor gevorderden.

Data en locaties
Stichting Balans heeft verschillende locaties beschikbaar in Soest en Soesterberg: De Plantage, Idea en Waterinkschool in Soest en de Vredekerk in Soesterberg.
Er worden van maandag tot en met vrijdag verschillende cursussen gegeven (tijdens de schoolvakanties zijn er geen lessen).

Kom voor taaladvies naar een van onze spreekuren (vrije inloop):

•     vanaf 21 september op maandag van 13:00-14:30 uur in de Vredekerk, Generaal Winkelmanstraat 101, 3769 EC Soesterberg
  •     dinsdag van 18:00-19:00 uur bij Balans in De Plantage, Smitsweg 311, Soest
  •     donderdag van 13:30-14:30 uur in Bibliotheek Idea, Willaertstraat 49 in Soest

€ 40,- per jaar of € 25,- per halfjaar (vanaf januari).

Meer informatie
Neem voor meer informatie over de taallessen contact met op Zoulikha Seddiki, z.seddiki@stichtingbalans.nl, 06-57552129.
Wil je taalmaatje worden, neem dan contact met Balans Buro Vrijwilligerswerk, Marion Foppele/Odile Bekkering, via 035-6099255.

Wij zijn op zoek naar taalvrijwilligers!
Klik hier voor meer informatie!