Samen eten

Ontbijt Huiskamer Smitsveen
Iedere vrijdagochtend van 9.30u - 11.00u (inloop vanaf 9.00u), ook tijdens de zomervakantie!

Inwoners van Smitsveen kunnen iedere vrijdagochtend ontbijten in de Huiskamer Smitsveen in De Plantage. Gezellig samen ontbijten, je buurtgenoten leren kennen en met elkaar een praatje maken. Het ontbijt wordt door degenen die komen verzorgd. Dus als je komt, neem dan ook eten mee voor het ontbijt. Het ontbijt sluiten we als het even kan gezellig af op het terras met een kopje koffie of thee. Kom je ook, je bent van harte welkom!

Internationaal Eetbuffet (Wij zijn Soest)
Op 14 februari, 11 april, 20 juni, 12 september en 14 november (de tweede woensdag van de maand) om 18:00 uur in De Plantage, Smitsweg 311 in Soest

Stichting Balans organiseert een internationaal eetbuffet voor Soester inwoners. Het doel van het eetbuffet is kennismaken met een andere cultuur, maar ook kennismaken met elkaar. De heerlijke maaltijd zal bestaan uit verschillende gerechten en wordt in buffetvorm geserveerd. U kunt genieten van groente- en vleesgerechten en salades. De maaltijd wordt afgesloten met een toetje. De kosten voor het eetbuffet zijn 8,50 euro p.p. Kaarten voor het eetbuffet kunt u kopen bij Stichting Balans.
Kaartjes kunnen worden gekocht op de maandag en dinsdag voorafgaande aan het eetbuffet, van 9.00 tot 17:00 uur in De Plantage, Smitsweg 311 in Soest. Heeft u dieetwensen? Geef ze dan meteen even door.
Er zijn 30 plaatsen beschikbaar. Wees er snel bij want vol=vol.

Buurtrestaurant De Eng
Iedere laatste woensdag van de maand om 18:00 uur Steunpunt De Eng aan het Saenredamplantsoen 101-2b in Soest

Het buurtrestaurant is een activiteit waar iedereen die in De Eng woont welkom is. Inwoners van De Eng kunnen elkaar daar ontmoeten en er kunnen leuke ideeën voor de buurt ontstaan. Vrijwilligers koken de maaltijden. Er worden zeer gevarieerde gerechten uit diverse landen op tafel gezet. De kosten om mee te eten zijn 5 euro per maaltijd voor volwassenen. Voor uw kinderen betaalt u maar 3 euro.
Wilt u mee-eten dan is het nodig dat u zich hiervoor aanmeldt bij Havva Zihni, 06-23318385, h.zihni@stichtingbalans.nl

Buurtrestaurant Soesterberg
Iedere tweede vrijdag van de maand om 18.00 uur in De Linde in Soesterberg, Crhistiaan Huygenslaan 4A, 3769 XW Sosterberg
NB Het buurtrestaurant vindt i.v.m. de Ramadan in juni plaats op vrijdag 22 juni.

Het buurtrestaurant staat in het teken van mensen samenbrengen. Het is een unieke mogelijkheid om andere dorpsbewoners te ontmoeten, elkaar te leren kennen en samen iets te doen. Het buurtrestaurant biedt gezonde, betaalbare en zeer gevarieerde gerechten uit diverse landen en culturen. Het buurtrestaurant Soesterberg vindt plaats op vrijdag 18.00 tot 20.00 uur. Om 17.45 uur gaan de deuren open en bent u van harte welkom in Dorpshuis De Linde, Christiaan Huygenslaan 4A, 3769 XW Soesterberg. De kosten om mee te eten zijn 5 euro per maaltijd voor volwassenen. Voor uw kinderen betaalt u maar 3 euro.
Wilt u mee-eten dan is het nodig dat u zich hiervoor aanmeldt bij Zoulikha Seddiki, 06-57552129, z.seddiki@stichtingbalans.nl

Kijk voor meer informatie over al onze activiteiten in onze agenda.