MBO stage

Zoek je een stage in de richting dierverzorging? Wie weet is een stage bij Balans, kinderboerderij De Veenweide in Soest iets voor jou.

Omschrijving van de kinderboerderij
Balans, kinderboerderij De Veenweide is een onderdeel van Stichting Balans, de welzijnsorganisatie van Soest en Soesterberg. De kinderboerderij ligt al ruim 40 jaar aan het Vedelaarpad midden in de wijk Overhees. Verschillende dieren wonen op de kinderboerderij: paard, ezel, schapen, geiten, varkens, konijnen, cavia’s, duiven, kippen en eenden. De doelgroep bestaat uit kinderen tot en met 12 jaar en hun ouders/verzorgers. De (educatieve) activiteiten zijn op deze doelgroep afgestemd. De Veenweide is een bijzondere kinderboerderij, omdat deze onderdeel is van een welzijnsinstelling. Wij zijn afhankelijk van vrijwilligers die ons ondersteunen in alle mogelijke werkzaamheden. Als stagiaire zul je hier kennis mee maken.

Verwachtingen stagiaire
Als stagiaire bij Balans, kinderboerderij De Veenweide weet je van aanpakken, volg je de aanwijzingen van de dierverzorger op, toon je initiatief, werk je samen met vrijwilligers en ben je representatief en klantvriendelijk richting de bezoekers.

Verwachtingen stagebedrijf
Per stagiaire worden er individuele afspraken gemaakt wat betreft inwerken, begeleiding en voortgangsgesprekken.

Werktijden
De werktijden lopen gelijk met de openingstijden van de kinderboerderij (tussen 9.30 uur en 17.00 uur). De werkdagen en tijden zijn in overleg.

Contact
Interesse in een stageplaats op de kinderboerderij? Neem contact op met ons via telefoon 035-6099255 of mail naar veenweide@stichtingbalans.nl

Certificatie
Aequor relatienummer: 53684