De Werkplaats

De Werkplaats is een ruimte waarin techniek, mensen en kennis samenkomen. Een plek waar met de handen gesproken wordt.

Voor wie
Binnen De Werkplaats brengen wij jeugd in contact met techniek en proberen wij ze wat bagage mee te geven. Ook vrijwilligers en mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt kunnen zichzelf hier ontplooien en waar mogelijk doorstromen naar betaalde arbeid. En heb je thuis een klusje, maar daar niet de ruimte of middelen voor? Dan kun je hiervoor ook terecht bij De Werkplaats.

Waar
De Werkplaats, Stichting Balans, zij-ingang van De Plantage, Smitsweg 311, Soest.

Aanmelden
Werken met techniek vereist een andere vorm van begeleiding. Veiligheid heeft bij ons de hoogste prioriteit en daarom werken wij in kleine groepen. Je zult je daarom moeten aanmelden voor activiteiten.
Hebben wij bij jou de interesse gewekt om aan de slag te gaan als vrijwilliger neem dan contact op met: Ankie Baas, a.baas@stichtingbalans.nl

De activiteiten vinden veelal plaats onder leiding van vrijwilligers Ed de Natris en Jaap Kolbrink.

Cursus solderen
Je gaat een eigen knutselwerk solderen.

6 dinsdagen van 25 februari t/m 31 maart 2020 van 15.30-17.00 uur
Informatie bij Ankie Baas, a.baas@stichtingbalans.nl, 06 – 86871513
Kosten: 2 euro

Techniek Bassischolieren
Dinsdag 15.30-17.00 uur
Donderdag 15.30-17.00 uur

Aanmelden & afmelden bij Ankie Baas, a.baas@stichtingbalans.nl
Kosten: Geen

Wij willen graag weten wat je van de activiteitein in De Werkplaats vindt. Het zijn drie korte vragen, die je hier kunt invullen.

De Werkplaats is een initiatief van Stichting Balans en Idea en wordt door tal van organisaties mogelijk gemaakt: Provak Ceelen, H2Bouw, Dok59, Profile Smeeing, DAP Signs, Repairpoint, Matas Klussenbedrijf, Renewi, Oranjefonds, Kansfonds, Gemeente Soest.